lyssna int på ett skit ja säger på söndagar, ja ångrar de alltid på måndagar !

Förra söndagen sa jag något jag inte menade till en person , på måndagen mådde ja dåligt av det och sade jag inte menade det. mådde dåligt flera dagar efter det och nu denna söndag så händer ungefär samma sak igen.  På söndag kvällar tänker jag alltid på meningen med livet. Tänker på hu lite jag betyder för en person , mår dåligt måndag,tisdag av det och sen är det normalt till nästa söndag. då börjar jag igen tänka och kanske säga saker till personer utan att tänka för saker som förstör vänskap.  Söndagar är till för att tänka. Söndagar är angstdagar. söndagar suger balle.  När ska jag lära mig hålla käften ?! Alla små "romanser" förstör jag alltid när jag öppnar min käft. Konstigt nog oftast på söndagar. söndagar e skitdagar.
Tumblr_lhk0yyucwb1qapr76o1_1280_large
Shit happens life goes on.

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0