I brist på annat

Jag har spillt något i sängen [x]
Jag har varit kär i en kändis [x ]
Jag har kastat mobilen i en vägg []
Jag har velat raka av mig allt hår [x]
Jag har velat vara det andra könet [x]
Jag har slagit sönder något [x]
Jag har samlat på klistermärken [x]
Jag har haft ett plåster i ansiktet [x]
Jag har brutit något ben i kroppen []
Jag har köpt ett klädesplagg jag aldrig använt [x]
Jag har haft matkrig []
Jag har sagt något taskigt om läraren så att läraren hört det []
Jag har varit i slagsmål där det användes knytnävar []
Jag har sportat på fritiden [x]
Jag har varit på maskerad [x]
Jag har gjort sönder ett fönster []
Jag har suttit vid datorn en hel dag [x]
Jag har rivit sönder ett kort [x]
Jag har lyssnat på en låt mer än 6 ggr på raken [x]
Jag har varit i London []
Jag har en webbkamera [x]
Jag har velat flytta ifrån min familj [x]
Jag har åkt vattenskidor [ ]
Jag har haft ett bandage runt huvudet [ ] 
Jag har varit så full så jag har spytt  []
Jag har aldrig varit på bio [ ]
Jag har klippt håret själv [x]
Jag har bytt hårfärg någon gång [x
Jag har ett lyckonummer []
Jag har fått alla rätt på ett engelskaprov []
Jag har sovit bort halva dagen [x]
Jag har gått barfota i en mataffär [x]
Jag har spytt på grund utav åksjuka [ ]
Jag hatar tivolin  [x]
Jag tycker att livet är svårt att leva ibland [x]
Jag tycker att solen är gul [x
Jag hatar blyga människor [ ]
Jag har bitit någon [x]
Jag tycker att jag är bäst i världen [x]
Jag förstår mig inte på teckenspråk [x]
Jag hatar choklad  [ ]
Jag har ljugit på den här listan [ ]

SMINK
Använder mascara [x]
Använder kajal [/]
Använder foundation [ ]
Använder rouge/solpuder [x]
Använder läppstift [ ]
Använder läppglans []
Använder dipliner [ ]
Plattar håret varje dag [ ]
Använder parfym [x
Använder hårspray [ ]

HUMÖR
Blir sur för ingenting [x]
Har starka känslor [ ]
Skrattar åt ingenting [x]
Brukar gråta minst en gång i veckan [/]

HUMOR
Skrattar när någon ramlar [x]
Brukar skratta så tårarna rinner [x]
Är flummig [x]

SKOLAN
Är nöjd med min nuvarande klass [/]
Brukar för det mesta ha kul i klassrummet [x]
Suddkrig på lektionerna [ ]
Läraren har gråtit på lektionen på grund av stökighet i klassen [ ]

SKADOR
Har brutit ett ben [/]
Har brutit en arm []
Har brutit nacken [ ]

Har brutit lilltån []

INTERNET
Har MSN [x]
Har lunarstorm []
Har bilddagbok []
Har kamrat [x]
Är medlem på hemsidor man glömt bort [x]

ÄR NU NÖJD MED LIVET
Ja []
Nej []

Ibland [x]


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0