My day !

Hejsan hoppsan !
Förlåt uppdateringen har sugit rejält dag... Har annars haft en superkul dag med fina människor ! först skola 08-14 , fick äntligen klar min byxdress :--D  Eveline slutade 3 så jag och lynn gick till Jimmy & Tobbe med Jimmy och chillade lite där, sen blev det K och köpa kaka , vi mötte eveline vid kassler loppiset (?) fyndade lite , en väska,plånbok,collage (?) , bolero för endast 12 euro ! :-) Eterdet blev det säppälä köpte nya skor och bhn.  Lynn for hem lite efter det och jag och Eveline gick till Lindex, köpte en topp och ett par örhängen.  Evelines mamma komm eter oss ca halv 7 och då blev det att fara med hem till dem en stund. Klockan 8 kom pappa efter mig och när jag kom hem såg jag och Livia på going the distance , helt okej film. Och nu sitter jag här.. ska strax fara och sova, är skittrött och har skitont i fötterna, har gått rätt så mycket idag.. Btw.. fick hem lite grejjs från Ikea idag som mamma köpte .. En dyna , fotoram och en sänglampa ! tack !  Bilder på allting kommer troligtvis i morgon. Ska oxå spendera kvällen i bollhallen på nattfotis, kul ! Har aldri g varit på det förut, men nog blir det säkert kul !
Ha de bra !

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0