Hair

Hejsan hoppsan !
var ju städdag i skolan idag typ , så vi gick igenom massa tecknepärmar sånadär gamla som man inte behövde till nåt. Och så såg vi en film om kungsörnen, hade frågesport och fyllde i nåt papper. Skulle ha varit roligare med roligare mänskor där , de flesta var lite konstiga tycker jag..när jag kom hem provade jag lite jumprar som jag skulle kunna ha till Jossans hängselbyxor.   Men kom sen fram till att jag inte passar i dem, så får se hur jag gör om jag använder dem eller inte ..   Sedan åt jag oxå glass och vet ni vad jag lyckades med ? satte glassen i kylskåpet ist för frysen.. lyckat !  I morgon är det sista dagen av denna vecka för mig eftersom jag ska ta bort gipset på fredagen, skönt ! kommer dock inte kunna gå direkt och kommer antagligen ha sjukt och det kommer vara obehaglit, suck ! Men ska försöka överleva iaf !
Här kommer tre bilder :
Tre olika frisyrer, vilken tycker ni är bäst ?

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0