Välkommen !

Hejsan hoppsan ! ♥

Mitt namn är Julia och jag befinner mig just nu i mitt röda hus i en liten stad med namnet Ekenäs , i Finland ! Jag är en glad och sprallig flicka , skrattar mycket och det gillar jag ! Många anser mig som en högljudd , okänslig människa, men man ska inte döma någon före man känner den , eller hur ?
Bloggade förut på devote.se men sen ville jag prova nåt nytt , så jag tänkte att jag ska prova här då. Kommer nu en tid framöver vara ganska konstig design  eftersom jag är ny här på blogg.se så kommer det ta en tid innan jag fattar nåt ! Och så måste jag ju fixa en header.
I min blogg skriver jag om bla min vardag,musik,film,mina vänner, tankar m.m ! Själv gillar jag att fotografera, men oftast så har jag bilder från weheartit  på bloggen!   Skänger nog in ett inlägg per dag åtminstone, oftast flera !
Ibland ser jag ut sådär, men har påriktigt krulligt hår, så oftast är det krulligt, men då har jag det uppsatt ! Gillar det mer platt, men det är sjukt jobbigt att platta det så !
Hoppas att ni kommer trivas !
Pusshej ! ♥

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0