Sunday

God morgon !
Kalaset var nog riktigt kul nog. Två bebisar var här oxå och dom var så himla goa . Vore  nog riktigt kul med en sådan i huset lite oftare. Fick lite godis, mums ! Som jag dock gömt i klädskåpet så att jag ska glömma bort det inte ska äta upp det, men nu sitter jag ändå och tänker på det hela tiden..  Idag blir det en såndär filmdag tror jag. Har ganska många filmer jag inte sett och så har jag dessutom lånat 3 st av Jossan . Men film är bra, älskar det ♥  Syster min ska ha hit lite flicks ikväll och resten av min familj måste bort men jag orkar inte fara med så jag får sitta instängd i mitt rum med datorn ist .. : P
Tumblr_lgv74nomyj1qefar5o1_500_large
Tänk att kunna gå runt sådär, aah !
Ha det bra gullegrisar, tjingetjong ! ♥

Kommentarer
Postat av: into

bjud oss in i ditt rum så vi kan ha ruulit? :D

2011-02-20 @ 10:24:05
URL: http://lynnericaemilia.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0