Live Love and Laugh

Nåja , äntligen är jag klar med designen . Ändrade inte bakgrunden nåt eftersom jag inte vet riktigt hur man gör och är riktigt näjd med hur den ser ut nu . Så sådär får den vara en tid framöver .
Skoldagen gick riktigt hyfsat idag , på finskan gjorde vi inte nåt nästan för läraren babblade bara om villkor osv och mattan babblade vi oxå bara så det var chill . Dessutom hade jag ju två håltimmar idag från 10-12 när de andra hade gymnastik så då gick jag omkring och så var jag till anders lite och sånt. Riktigt trevligt !
Nu ska jag kolla alla bloggar osv . C ya ! ♥
Tumblr_lhc0w16jui1qhzslbo1_500_large
Nu börjar det bli riktigt vår i luften, igår hörde man hur det droppade från taken och snön smälte i solen. När vi idag skulle gå upp till musiken var det så varmt så man kunde gå utan rock tillomed, ojoj vad jag lätar efter att snön smält bort. Som Lynn sa snart blir det att fara och chilla till langansbäle och mitt gipsfar bort i fredag.  Sen kan man vara ute utan att frysa röven av sig och solen lyser så fint. Ojojoj vad jag längrat efter våren coh sommaren !♥

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0